08 February 2016

The Cranberries - Empty

Judul : Empty (Kosong)
Penyanyi : The Cranberries
Album : No Need To Argue
#5

English Indonesia
Something has left my life,
And I don't know where it went to, ah, ha, ha.
Somebody caused me strife,
And it's not what I was seeking.

Didn't you see me, didn't you hear me?
Didn't you see me standing there, ah, ha, ha?
Why did you turn out the lights?
Did you know that I was sleeping?

Say a prayer for me,
Help me to feel the strength, I did.
My identity, has it been taken?
Is my heart breakin' on me?

All my plans fell through my hands,
They fell through my hands on me.
All my dreams it suddenly seems,
It suddenly seems,
Empty
Sesuatu telah meninggalkan hidupku,
Dan aku tidak tahu ke mana ia perginya, ah, ha, ha.
Seseorang menyebabkanku berselisih.
Dan itu bukanlah apa yang aku cari.

Apa kau tidak melihatku, apa kau tidak mendengarku?
Apa kau tidak melihatku berdiri di sana, ah, ha, ha?
Mengapa kau memadamkan lampu?
Apa kau tahu aku sedang tertidur?

Ucapkanlah sebuah doa untukku
Bantu aku merasakan kekuatan, yang aku dulu rasakan.
Identitasku, apakah itu telah diambil?
Apakah hatiku hancur dalam diriku?

Semua rencanaku hancur sepenuhnya melewati tanganku,
Mereka hancur sepenuhnya melewati tanganku.
Semua mimpiku tiba-tiba terlihat,
Tiba-tiba terlihat,
Kosong


Catatan
---

No comments :

Post a Comment