24 January 2017

Frank Sinatra - Stormy Weather

Judul : Stormy Weather (Cuaca Badai)
Penyanyi : Frank Sinatra
Album : Close to You
#4

English Indonesia
Don't know why there's no sun up in the sky, stormy weather
Since my gal and I ain't together, keeps raining all the time
Life is bare, gloom and misery everywhere, stormy weather
Just can't get my poor old self together
I'm weary all the time, the time
So weary all the time

When she went away the blues walked in and they met me
If she stays away, that old rocking chair's gonna get me
All I do is pray the Lord above will let me
Walk in the sun once more

Can't go on, everything I had is gone, stormy weather
Since my gal and I ain't together
Keeps raining all the time
Keeps raining all the time

(When she went away the blues walked in and they met me
If she stays away, that old rocking chair's will get me
All I do is pray the Lord above will let me
Walk in the sun once more)
Tidak tahu kenapa tidak ada matahari di atas langit, cuaca badai
Sejak gadisku dan aku tidak bersama, terus hujan sepanjang waktu
Hidup kosong, suram dan penderitaan di mana-mana, cuaca badai
Tidak bisa menenangkan diri malangku yang lama
Aku lelah sepanjang waktu, waktu
Begitu lelah sepanjang waktu

Ketika dia pergi kesedihan berjalan masuk dan mereka menemuiku
Jika dia tinggal jauh, kursi goyang tua itu akan mendatangiku
Satu-satunya yang aku lakukan adalah berdoa pada yang di atas semoga mengizinkanku
Berjalan di bawah matahari sekali lagi

Tidak bisa terus maju, segala yang aku miliki lenyap, cuaca badai
Sejak gadisku dan aku tidak bersama
Terus hujan sepanjang waktu
Terus hujan sepanjang waktu

(Ketika dia pergi kesedihan berjalan masuk dan mereka menemuiku
Jika dia tinggal jauh, kursi goyang tua itu akan mendatangiku
Satu-satunya yang aku lakukan adalah berdoa pada yang di atas semoga mengizinkanku
Berjalan di bawah matahari sekali lagi)


Catatan
---

No comments :

Post a Comment