30 July 2014

Scorpions - Holiday

Judul : Holiday (Liburan)
Penyanyi : Scorpions
Album : Lovedrive
#5

English Indonesia
Let me take you far away
You'd like a holiday
Let me take you far away
You'd like a holiday

Exchange the cold days for the sun
A good time and fun
Let me take you far away
You'd like a holiday

Let me take you far away
You'd like a holiday
Let me take you far away
You'd like a holiday

Exchange your troubles for some love
Wherever you are
Let me take you far away
You'd like a holiday

Longing for the sun, you will come
To the island without name
Longing for the sun, be welcome
On the island many miles away from home
Be welcome on the island without name

Longing for the sun, you will come
To the island many miles away from home
Away from home
Away from home
Away from home
Biarkan aku membawamu pergi jauh
Kau ingin liburan
Biarkan aku membawamu pergi jauh
Kau ingin liburan

Menukarkan hari-hari dingin dengan matahari
Sebuah waktu yang nyaman dan menyenangkan
Biarkan aku membawamu pergi jauh
Kau ingin liburan

Biarkan aku membawamu pergi jauh
Kau ingin liburan
Biarkan aku membawamu pergi jauh
Kau ingin liburan

Menukarkan masalah-masalahmu dengan beberapa cinta
Dimanapun kau berada
Biarkan aku membawamu pergi jauh
Kau ingin liburan

Merindukan sang matahari, kau akan datang
Ke pulau tanpa nama
Merindukan sang matahari, disambut dengan gembira
Di pulau yang bermil-mil jauhnya dari rumah
Disambut dengan gembira di pulau tanpa nama

Merindukan sang matahari, kau akan datang
Ke pulau yang bermil-mil jauhnya dari rumah
Jauh dari rumah
Jauh dari rumah
Jauh dari rumah



No comments :

Post a Comment