20 January 2015

Bee Gees - To Love Somebody

Judul : To Love Somebody (Mencintai Seseorang)
Penyanyi : Bee Gees
Album : Their Greatest Hits: The Record
#22

English Indonesia
There's a light, a certain kind of light that never shone on me
I want my life to be lived with you, lived with you
There's a way everybody say to do each and every little thing
But what does it bring if I ain't got you, ain't got? Baby

You don't know what it's like, baby
You don't know what it's like
To love somebody, to love somebody
The way I love you

In my brain, I see your face again, I know my frame of mind
You ain't got to be so blind and I'm blind, so, so, so very blind
I'm a man, can't you see what I am? I live and breathe for you
But what good does it do if I ain't got you, ain't got? Baby

You don't know what it's like, baby
You don't know what it's like
To love somebody, to love somebody
The way I love you

You don't know what it's like, baby
You don't know what it's like
To love somebody, to love somebody
The way I love you

You don't know what it's like
You don't know what it's like
You don't know what it's like
To love somebody, to love somebody
Ada sebuah cahaya, cahaya istimewa yang tidak pernah menyinariku
Aku ingin hidupku dijalani bersama denganmu, berjalan bersama denganmu
Ada jalan semua orang mengatakan untuk melakukan setiap dan segala hal kecl
Tapi apa yang ia bawakan jika aku tidak mendapatkanmu, tidak mendapatkan? Sayang

Kau tidak tahu itu seperti apa, sayang
Kau tidak tahu itu seperti apa
Mencintai seseorang, mencintai seseorang
Cara aku mencintaimu

Di dalam otakku, aku melihat wajahmu lagi, aku tahu sifatku
aku buta, sangat, sangat, sangat, sangat begitu buta
Aku adalah manusia, tidak dapatkah kau melihat aku ini apa? Aku hidup dan bernafas untukmu
Tapi apa yang kebaikan lakukan jika aku tidak mendapatkanmu, tidak mendapatkan? Sayang

Kau tidak tahu itu seperti apa, sayang
Kau tidak tahu itu seperti apa
Mencintai seseorang, mencintai seseorang
Cara aku mencintaimu

Kau tidak tahu itu seperti apa, sayang
Kau tidak tahu itu seperti apa
Mencintai seseorang, mencintai seseorang
Cara aku mencintaimu

Kau tidak tahu itu seperti apa
Kau tidak tahu itu seperti apa
Kau tidak tahu itu seperti apa
Mencintai seseorang, mencintai seseorang


Catatan
---

No comments :

Post a Comment