06 February 2016

Queen - Lazing On A Sunday Afternoon

Judul : Lazing On A Sunday Afternoon (Bermalas-Malasan Di Minggu Siang)
Penyanyi : Queen

English Indonesia
I go out to work on Monday morning
Tuesday I go off to honeymoon
I'll be back again before it's time for sunny-down,
I'll be lazing on a Sunday afternoon
Bicycling on every Wednesday evening
Thursday I go waltzing to the zoo
I come from London Town, I'm just an ordinary guy
Fridays I go painting in the Louvre
I'm bound to be proposing on a Saturday night
(There he goes again)
I'll be lazing on a Sunday
Lazing on a Sunday
Lazing on a Sunday afternoon
Aku pergi keluar untuk bekerja di senin pagi
Hari selasa pergi berbulan madu
Aku akan kembali lagi sebelum saat matahari terbenam,
Aku akan bermalas-malasan di minggu siang
Bersepeda setiap rabu malam
Hari kamis aku pergi dengan berdansa waltz ke kebun binatang
Aku datang dari kota London, aku hanyalah pria yang biasa
Hari jum'at aku pergi melukis di Louvre
Aku diharuskan meminang di malam sabtu
(Sekarang dia mulai lagi)
Aku akan bermalas-malasan di hari minggu
Bermalas-malasan di hari minggu
Bermalas-masalan di minggu siang


Catatan
---Louvre = museum seni di Paris.

No comments :

Post a Comment